
Hej Alle
Lørdag d. 30. Maj er der Stafet For Livet I Vordingborg
IF. Svend Gønge og Svend Gønge-skolen har lavet et hold
til stafet for livet : Svend Gønge
Alle børn, voksen, bedsteforældre, venner er meget velkommen.
Så hvis du vil støtte en god sag og ikke har nogen planer (ellers så aflyser du/i bare de planer
) så tilmeld dig og din familie vores hold
Vi har flere lokale rundesponsorer som giver et beløb pr. omgang vores Svend Gønge hold går ![]()
Hvis du tilmelder dig senest tirsdag d. 19. Maj så skaffer vi dig en flot og gratis hold trøje ![]()
#Rema1000Køng #IfSvendGønge #SvendGøngeSkolen
SMS din/jeres navn & trøje størrelsen til : 40904050
Del gerne denne besked - Vi håber at vi kan fylde Vordingborg med Svend Gønge trøjer/deltagere
Tilmeldings link herunder :
https://www.cancer.dk/.../vordingborg/deltager-tilmeld/