På generalforsamlingen i juni 2026 blev det besluttet at sende en opkrævning på i alt 1.000 kr. til alle medlemmer. Det dækker anden halvdel af indskud ifm. medlemskabet (500 kr.) samt kontingent for sæson 2026/27 (500 kr.).
Alle medlemmer betaler 1.000 kr i indskud. Beløbet anvendes til nye projekter og vedligeholdelse. Man får ikke indskuddet igen ved udmeldelse.