Hen mod slutningen af sommeren (typisk i august) holder vi det årlige klubmesterskab, hvor der i de forskellige klasser dystes om hvem der skal have æren af titlen som klubmester eller sikre sig en medalje.
For senior elite dystes der endda om hvem,
der skal skrives på klubmesterpokalen, der går helt tilbage til klubbens begyndelse i starten af 1900-tallet.
Til klubmesterskabet dystes der på en kort rute i nabolaget opdelt i tre grupper, med flere præmierækker for hver.
Efter klubmesterskabet kører vi tilbage til klubhuset og afslutter med pizza og hygge.