Vi regner med vi igen i år har to uge 7 ture på programmet.
Den ene tur bliver en lejlighedstur til Schladming. Her har vores turledere fundet nogle rigtigt lækre lejligheder. Vi skal bo ved Rohrmoor, og det er et område der er fremragende til børn og begyndere - men med adgang til resten af området, så er der nok skiløb til alle.
Vi arbejder på beskrivelse og tilmelding - og forventer den kommer på inden længe.
Vi regner også med at have en hoteltur på programmet. Hvor den skal gå til arbejder vi stadig på.