Motionsbadminton er for dig, der gerne vil spille badminton i et uformelt fællesskab – enten med en kammerat, dit voksne barn eller ved at tilmelde dig alene og lære nye mennesker at kende. Holdet er for 18+ spillere, eller 14+ hvis man spiller sammen med en forælder.
Træningen er selvstyret, og der er derfor ikke tilknyttet en træner. Der er 5 baner til rådighed, og der er plads til 20-24 spillere på holdet, så der kan være op til 4 spillere pr. bane.
Da holdet er selvstyret, skal 1-2 deltagere på holdet hjælpe med oprydning efter træning samt fungere som kontaktperson for KIF’s udviklingskoordinator.
Vigtig information om tilmelding:
Alle spillere skal have et aktivt medlemskab og oprettes med egen profil, navn og fødselsdato samt telefonnummer og mailadresse.
OBS: Der kan forekomme aflysninger i forbindelse med skolernes ferier, terminsprøver, eksaminer eller andre perioder, hvor skolen er lukket eller inddrager KIF's haltider. I KIF holder vi kontingentet på et lavt niveau, da vi ønsker, at idræt skal være tilgængeligt for alle.
Der kan i løbet af sæsonen blive taget billeder under træningen til brug på foreningens hjemmeside og sociale medier for at synliggøre KIF's aktiviteter.