Italien 2018

Vores tur til Italien 2018

1/7-18

Så er den første dag gået og alle skal lige vænne sig til at vi er mange afsted, da alt går langsommere når man er mange. Begge flyrejser gik godt, vi havde fået opgaver som de skulle lave i lufthavnen og alle gik meget op i det. Vi skal se se resultatet tirsdag aften og vi glæder os! Vi blev en del forsinket da 4 kufferter stadig står i Paris. Vi ankom til hotellet og nåede kun at være i poolen i 10 min, så lukkede den. Maden var ok, men pga vi havde travlt, skulle det gå hurtigt. Vi tog bussen ind til byen hvor vi skulle være med i velkomstparaden. Vi kom for sent men fandt paraden og hoppede ind. Vores gymnaster havde en fest, sang og viftede med flaget. Selve showet valgte vi at springe over og tage hjem. Busturen, ja hvis de bliver ved med at synge så meget, så bliver vi kendt for holdet som synger i busserne og kan flest børnesange. Det skal nok blive en god uge!

Dagens flodhest: Signe som i nat faldt ud af sengen

2/7-18

Dag nr 2 er slut. Vi startede til generalprøve i morges kl 9, en knap så god prøve, da airtracken var meget hård og varm. Efter der var vi i bølgen blå, gik langs stranden hjemad. I Italien foregår intet som aftalt, først var frokosten ikke klar, da poolen skulle åbne mødte livredderen om 30 min efter, men det blev en hyggelig eftermiddag alligevel. Vi skulle lave vores opvisning kl 21.15. Ja lige der faldt duggen, redskaber var glatte og springene blev ikke som de plejede, hvilke gymnasterne synes var ærgerligt. Telma kom desværre til skade og blev kørt med ambulance afsted, heldigvis “kun” en forstuvet ankel. Der er stor ros til alle børnene, vi får ros omkring at de er velopdragne og høflige.

Nominerede til dagens flodhest: Ella v lagde sig ned i serien som den eneste til vores opvisning på stranden og Victoria troede en lille klump solcreme var nok til en dag ved poolen.

Dagens flodhest: Victoria vandt denne

3/7-18

Dag 3: I morges fik de lov at sove længe, vi skulle først spise kl 8.30. Vi hyggede ved poolen, badede, slappede af, spist slik og købt badedyr. Vi tog tidligt ind til opvisningen som er den store scene. Vi skulle lige justere lidt rundt, da Liva og Telma ikke kunne være med. Alle gymnaster leverede en fantastisk opvisning og da vi kom hjem gik vi på stranden og tog nogle billeder af holdet. Vi fik aftensmad og både frokost og aftensmad er en 3 retters menu. Om aftenen var vi på stranden og se de serier og høre de sange som de lavede i lufthavnen samt høre hvad deres svar var i den quiz som også var lavet. Det var utroligt sjovt og alle fik mindst et meget godt grin!

Nominerede til dagens flodhest: Den ene var Benjamin om aftenen var tæt på at gå i vandet med sko på og den anden var Anna som var ude at købe et stort badedyr og kom glad til poolen, hvor livredderen sagde den var for stor.

Dagens flodhest: Det var Anna der vandt den i dag!

4/7-18

Dag 4: I dak har den stået på afslapning ved poolen, nogle var på stranden og fik hilst på nogle brandmænd. For første gang til frokost var der en del som ikke kunne lide maden (også de voksne). Vores sidste kuffert kom i dag, hvilket var mega lækkert! Efter aftensmaden tog vi ind på opvisningsstedet Alba og heppede på de andre hold. Vi skulle lave opvisning kl 23.15. På grund af en skade på et andet hold, så stoppede hele opvisningen, da vi skulle vente på en ny ambulance. Der er en regel at de først må laves gymnastik når der står en ambulance. Så i mellemtiden havde vi fællesdans på gulvet. Vores gymnaster leverede igen en super flot opvisning, flot serie, pæne spring, sjove fald. Annas familie og Yasmin mor var og heppe på os. Igen et helvede med busserne hjem, overfyldte busser og lang ventetid, mange mærkelige mennesker (lommetyve, fulde mennesker), men også sjove mennesker som gymnasterne snakkede med (italienere, japanere). Vi var hjemme kl 1.05.

Norminerede til dagens flodhest: Christoffer glemte i går at han havde t-shirt på og hoppede i poolen. Emilie skulle hente fanen til opvisningen og faldt lige så lang hun var foran publikum.

Dagens flodhest: Emilie vandt den i dag!

5/7-18

Torsdag: vi var godt trætte her til morgen, men skal op, da vi har turdag i dag. Efter morgenmaden tog vi alle afsted på tur. De store tog til Riccione, og fik et par timer at shoppe. Kl 12 mødtes vi og spiste pizza og fik en is før vi tog hjem. Så stod den på pool og strand. De “små” var i dyrepark. De har set ørne/fugle show, delfin show og et meget kedeligt hundeshow og fik burger og pommes til mad. Dennis overtog Pia rolle som “hende vi stiller spørgsmål”, da han var med de små og han kan godt forstå Pia nogle havde bliver lidt træt af spørgsmål. Desuden var de store til vand aerobic og der gik leg i den med livredderen. De små hoppede i poolen da de kom hjem og legede med. Aftenen stod på hygge på hotellet, nogle lagde ansigtsmaske, nogle spiste slik og nogle hyggede bare.

Nominerede til dagens flodhestVictoria satte sig i et tyggegummi og den anden var Telma. På restauranten igår skulle hun vise hun svedte under brysterne og løftede godt op i dem, hvilke en af de unge tjenere så - han vidste resten af tiden ikke hvor han skulle se hen.

Dagens flodhest: I dag var det var Telma der vandt!

6/7-18

Sidste hele dag i Italien:Efter morgenmaden tog vi til BoaBay, en kæmpe luft forhindringsbane ude på vandet. Her kunne de hygge sig en time, dog var der mange brandmænd og flere blev ramt af en. Efter frokost var der pakke, hygge, sole, shoppe tid. Vi skulle til afslutningsopvisningen på Roma. Et 3 minutters program, som Soljump selvfølgelig igen leverede super flot. Denne opvisning var en kæmpe oplevelse, da der var mange mennesker. Vi tog hjem lige efter og gik på stranden. Her så vi fyrværkeri og hyggede sammen.

7/7-18

Sidste dag: Så er vi kommet hjem efter en super dejlig tur. Vi fløj hjem i 2 forskellige fly og mødtes i kastrup lufthavn. Her lavede vi vores velkendte ”farvelcirkel”, hvor alle siger farvel til alle. Dette er altid en god måde at slutte en super god rejse af. Vi takker for en super god tur og er så utroligt glade for alle gymnasternes humør og engagement på turen!

Dagens flodhest: Dagens flodhest blev Dennis, da signes pas var væk i dag, kiggede han Siljas Soljump rygsæk igennem, men intet pas, i lufthavnen finder Silja Signes pas i rygsækken - det var den rygsæk Dennis sagde det ikke lå i!