Gran Canaria 2015

Vores tur til Gran Canaria

28/11-15

Så er den første dag veloverstået. Vi tror aldrig at vi har prøvet at være i et fly med så meget snak - pigerne skiftede plads på skift, snakkede på kryds og tværs. Da vi først fandt bussen til hotellet, tog det kun 20 minutter, så var vi der. Nu har vi spist aftensmad, en stor buffet med alt. Alle kunne finde noget som de kunne lide. Nu er alle kommet i seng, de skal være klar til morgenmad kl 8, her skal alle være klar med håret sat, pakket taske. Godnat fra Gran Canaria

29/11-15

Så er den første dag overstået, ja og meget har vi lært -der er ikke styr på så meget hernede, den opvisning vi skulle til i dag, der var vi ikke på programmet. Vi tog chancen og tog derind og kom på gulvet. Pigerne lavede en super flot opvisning, stemningen var høj i salen da vi kom på (specielt efter 4 børnehold og en del pensionisthold). Efter frokost stod den på pool, den var kold, men det stoppede ikke en del af pigerne da de stadig kom i. Om aftenen var vi til åbningsopvisning, ja meget kan man sige om danskere, hvor er vi gode til at sprede stemning. Alle svingede med flagene og klappede - dejlig dag og mange trætte piger.

30/11-15

Så gik mandagen. Vi skulle ud at ride på kameler. Efter morgenmaden kom bussen og kørte os derud. Vi gik ned ved stranden, hvor der er nogle store klitter med sand fra Sahara. Her fik vi nogle fede billeder af pigerne . På vej tilbage lavede vi lige en opvisning på stranden, folk stoppede op og kiggede, nogle tog billeder, andre filmede og så stod den på kamel safari, meget blandet hvad pigerne synes om det i starten. Nogle synes det var fedt, andre at de var meget store dyr. Alle var med på turen og vi er sikker på alle synes det var en god oplevelse! Eftermiddagen stod på pool, poolmad og mange is/slushice. Aftenen blev brugt i grupper, hvor hver enkel gruppe skulle snakke om nogle spørgsmål ang holdet, målsætning og gode/dårlige tider. Meget godt for både gymnaster og instruktører, vi vil jo have den bedste hold med de gladeste gymnaster. Så kom 2 forfærdelige kvinder ind med Grimme tænder og stor numse. De skulle lære os instruktører at danse og ryste r... Hold op hvor alle grinede! Ok vi instruktører var nok ikke de bedste… haha. Så lavede vi lige en opvisning i baren foran alle pensionisterne, med meget lidt plads, men sjovt var det. Fed, fed dag og mange dejlige oplevelser. godnat fra gc med 28 grader!

1/12-15

Dagen i dag startede med workshop, vi havde meldt os til 2 forskellige, men ingen havde fortalt at det var hold for 50+. Så da vi kom ind, stod en stor flok pensionister. Pigerne tog oplevelsen med et smil og deltog med et højt humør. vi fik lavet gymnastik, danset med og uden måtter. Eftermiddagen var vi ved poolen. Om aftenen skulle vi til opvisning i jumbo centeret, en udendørs opvisning. 15 minutter før vi skulle på gulvet begynder det at regne. Der stod vi med airtrack og 29 varme gymnaster. Vi blev flyttet og flyttet til det blev tørvejr og så leverede gymnasterne en så flot opvisning, så både instruktører og forældre var rørte. De opvisninger vi har været ude at se, der har vi hepper meget på et stor dansk hold og på et belgisk hold, de var begge til stede og heppede, trampede i gulvet imens pigerne var på gulvet og Tåstrup hujede da de kom ud. En mega oplevelse for os alle! Vi er ret populær hernede, de elsker den måde vi kommer ud til opvisningerne og den måde pigerne lever ind i stemningen!

2/12-15

Så gik onsdagen og endnu en dejlig dag er overstået! Efter morgenmaden gik turen til Palmitos park, en stor dyrepark. Vi så først et papegøje show, meget imponerende hvad de kunne. Så gik turen videre til et ørneshow, det var ikke så spændende, da vinden kom fra en forkert side og ørnene havde svært ved at lave øvelserne. Så så vi et super flot show med delfiner, hvor Nikoline var så heldig at skulle være med. Hun kom ud i en gummibåd med delfinerne. Mange fik taget billeder sammen med både papegøjer og delfiner. Eftermiddagen stod på pool, efter maden holdte vi mødet fra mandag færdigt, og vi har nu fundet ud af hvilke hold at vores gymnaster ønsker. Efter det var der underholdning i baren, dans og klovne! godnat herfra.

3/12-15

En dejlig uge er veloverstået og den levede helt op til vores forventninger! Vores ønske var at give pigerne en kæmpe oplevelse, give holdet sammenhold. Vi har oplevet meget sammen, hygget os og lavet nogle af de bedste opvisninger der var med til festivalen! Vi vil sige tak for lån af 29 dejlige piger, stor tak til forældrene som var med til at gøre turen fuldendt og til sidst stor tak til dem som har bakket op om turen. Jeg er super glad for at vi kom afsted!